Santaclarita 6.ay aşısından sonra gitmedik ama bizim ebemiz doğum izninde belki diğerleri onun hastalarını pek aramıyordur şuan 8,5 aylık muhtemelen bu hafta arayıp 9.ayda aşı için çağırırlar. 8.ayda kontrol vardı boy kilo gitmedik ararlarsa söylerim diyordum ama aramadılarda. Ama tabi her ayı tamamladığında doktora gidiyorux.