Umaysema Kabızlık için önerileriniz varmı, daha öncede böyle bi sorunumuz oldu ilaçla düzelttik düzelmişti sonra ek gıdaya başlayınca tekrar oldu . İşe yarar dediğiniz bişey varmı ya da nasıl ek gıdaya gecersem kabız olmaz.
eraysen Umaysema ilk aylarda fazla miktarda verirseniz kabızdan kurtulamazsınız verdiğiniz yiyeceğin miktarını azaltmanız en kesin çözüm
beyazzkuguu Umaysema kızım sürekli muz yiyor peşinden ve aralarda su veriyorum ben çok şükür olmadı kabız. Haşladığım sebzelere de genelde zeytinyağını dökerim
meryem1019 Benim bebeğim de sürekli kabız oluyordu zeytin yağı ve hafif sulu tutuyorum vereceğim zaman
eraysen Umaysema tadım ayları olduğu için yarım çay bardağını geçmemelisiniz bağırsakların alışma sürecinde maalesef olabiliyor denediğiniz yiyeceklerdwn lifli olanları verebilirsiniz veya tadımda lifli gıdalara öncelik verebilirsiniz