Merhaba fedakar ve yorgun anneler... Oğlum 3.ay 29 günlük oldu. Ve maalesef korkulu rüyamız olan 4. atak dönemindeyiz. Daha da bitmesine 2 hafta var ama ben artık bittim. Atak haftasına girdiğimizden beri oğlumda ağlama krizleri başladı. Kolik bir bebek olduğu için zaten alışıktık ama eskiden gaza, açlığa ağlayan oğlum şimdi her şeye ağlıyor. Sütüm çok olmadığı için akşamları mama veriyordum bu atak döneminde mamayı tam bitirmemeye başladı. Onca biberon boşa gitti. Hem meme hem biberonla beslenen oğlum 2 gündür meme reddi yapıyor. Her şeye alışırım uykusuzluğa, yorgunluğa ama oğlumun memeyi bırakmasını hiç istemiyorum. Bu dönemde meme reddi yaşayan anneler bana akıl verir misiniz? Sizler neler yaptınız? En önemlisi bebeğiniz yeniden memeye döndü mü?