seher178 Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğundan beri gündüz uykusu çok az gece iyi uyuyo ama iyi dediğim 4 kere uyanıyor gündüz sadece kucakta uyuyo beşiğe bırakınca hemen uyanıyor yada 5 dkka uyuyo en fazla böyle olupta duzelen varmı yada ne zmn düzelir
sna306_ seher178 benim de öyleydi 5 aylık olduk hamak beşikte salladıkça uyuyor durduğunu fark edince uyanıyor ama önceye göre daha iyi biraz daha uzadı uykusu
nursnmh seher178 2.ay25 günlük bizde böyleyiz insallah uzun sürmez Kolik gazli bir bebek hiç bir zaman guzel deliksiz uyumadi ne zaman düzelecek acaba dört gözle bekliyorum
ecmel1 seher178 seher178 bebeğini tam doyur karnı aç olunca uyumuyotlar benimde öyle ben doydu sanıyorum ama bir türlü uyutamıyodum karnını tam doyurunca uyur
seher178 ecmel1 anne sütü ile besleniyor durmadan emziriyorum emerek uyuyo ztn sürümde uyi mama ver diyorlar uyur diyorlar bilemiyorum
haticegh seher178 belki doymuyordur bence de emdikten sonra mamayla destekle. Benim oğlum 4 bucuk aylık en fazla gündüzleri 40 dk uyuyor
momas seher178 sen bensin resmen. Herkes aynı durumda anladığım kadarıyla. Gece 3-4 kere emiyor uykusunda ve uyuyor ama gündüz asla uyumuyor. 10 dk hadi olsun 30 dk en fazla. Delircem iş yapamaz oldum. Bir de kucak istiyor bıraktığım an gözler fal taşı gibi
seher178 momas aynfn gerçekten sözde bni anlattınız gündüz uykusu gelip uyuyamadigi için sürekli kucak istiyp huzursuz
seher178 haticegh mama vermek istemiyorum ama deniyecegim bebeğim memede kalmak istiyor kucakr uyuyo doymasa kucakta da uyumaz