Kızlar kızım kimseyle görüşmemesine evden çıkmamasına rağmen grip olmuş bir gözü akıyor boğazından hırıltı geliyor burnu tıkalı doktoruna götürdüm aferin şurup verdi günde 3 kere bir çay kaşığı ama prospektüsünde 2 yaş altı çocuklara verilmemelidir diyor araştırdım kimş doktor da vermiyormuş küçücük çocuğa fazla gelmesin bu ilaç stres oldum şimdi