Melinasss Merhaba arkadaşlar Doğum yapalı 2 ay oldu. Sezeryan ile doğum yaptım. Terliklerden ayakkabıya geçtim. Ayakkabılarım ayağıma olmuyor. Çok sıkıyor. Ya hala ödem var ya da ayak numaram büyümüş. El parmağımın eklemlerinde de hala ödem hissediyorum. Bu kadar uzun ödemi süren var mı? Çok su içiyorum. Ödem atmak için ne kullandınız?
Nurce Melinasss bir yıl oldu doğum yapalı ayak ve ellerim hala eski haline dönmedi. Ayakkabılarım olmuyor resmen. Eskisi gibi olucakmı merakla bekliyorum.
AEgemm Melinasss 15 ay oldu doğum yapalı öyle çok ödemim yoktu hatta hiç yoktu neredeyse, az kilo aldım (erken doğum yaptığım için) ama ayak numaram büyüdü ☺️
EgemenAtam Melinasss Bu postu esime okumam lazim😂Inanmiyor cunku ama evet benim de 1beden buyudu ve kilo bile almadim
civcivim0 Doğum yapalı 1,5 sene oldu 37 giyiyordum başta ödem zannettim senin gibi arkadaşım, ama geçmedi kalıcı bir şey bu malesef ayak numaram artık 38. Bütün ayakkabıları değiştirdim mecbur
Melinasss civcivim0 Nurce Gfs713 AEgemm Bu hiç iyi olmadı. Zaten 39 numara giyiyordum. 40 oldum demek ki 😕
alpsmother_ Melinasss 2 buçuk yıl oldu doğum yapalı tamam zaten kilomu da veremedim de 😂 ayaklarım öyle şiş şiş değil ince numaram büyüdü valla kilodan değil yani 37 bile büyük gelirdi bazen ayağıma 38 giyiyorum şu an hatta bir ayakkabım 39 numara tek bende oldu sanıyordum bütün ayakkabılarım kaldı öyle
Melinasss alpsmother_ ya tüm ayakkabıların giyilemeyecek olması çok can sıkıcı 🙁 Son yıllarda pek ayakkabı almadım olanlar eskisin diye ona şükredeyim bari 😃