Merhaba,bizim doktorumuz 6.aydan 9 aya kadar 2 öğün şeklinde ilerlememi söyledi.Şimdi 10 aylık olacağız.9 aydan sonra 3 veya 4 öğün şeklinde dedi.Sizin bebeğiniz 6 aylık ise önce tadımlardan başlayabilirsiniz.Ben sabahları meyveli öğün saat 10 gibi ,16.00 gibi de 2.öğününü veriyordum.