busraablog  Kullanan memnun kalanlar fikir verin
alexab busraablog benim tarzım değil fakat başka marka aynısı annemde var. Pazara giderken falan kullanıyor. Büyük değil, küçükte değil. Tam telefon, cüzdan koymalık. Alırsanız güle güle kullanın.
alpsmother_ busraablog güzel değil bence ne amaçla kullanılacağına bağlı tabi ama nebilim dışarı çıksan yüz kadından 60 ında bu model var bir de anne çantası gibi