Sadece gobegımde çatlak var kızlar bende yaptrayım dıyorum guzellık merkezinde belkı bırazda olsa görüntü duzelır diye 1 seansda sıkılaştırma yaptıırsam böyle çok fena geliyor bana yaa yaptıran varmı aranızdaa azda olsa ıse yarıyormu 9 buçuk ay oldu doğum yapalı sezertan doğum yaptım bu arada