Ozge191204 Bebeğim çok iyi huylu bir bebekti ama ne olduysa son birkaç haftadır çok öfkeli agresif inatlaşan bir bebek oldu 18 ay atağına girdik sanırım bunu yaşayanlar var mı? Varsa ne şekilde baş ettiniz? Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum 🤦🏻♀️🥹