Bulutyldrm Bebeğim 34 haftalık doğdu Aptamil pramatil kullaniyorum extra ama kaka rengi kına rengi oluyor sebebi nedir bu durumu yasayan varmı acaba
3kedili2bebekli Bulutyldrm normal anne sütü alan bebeklerde de oluyor yine tabi doktorunuza sorun ama bebeklerimin kakası 8 ay o renkti hem mama hem anne sütü alıyorlardı katı gidaya tam anlamıyla geçene kadar
seda2023 Bulutyldrm kaç kg şu an bilmiyorum ama benim bebeğim evet aptamil prematille çok kilo aldı fakat çocuk kabız oluyordu çok ağlıyordu ne zamanki kiloyu yakaladı ben hemen değiştirdim çok ağlıyordu aptamil içince herhalde gaz ağrı yapıyordu
Bulutyldrm 3kedili2bebekli bizimde hem mama hem meme olarak besleniyoruz ama garibime gitti yani resmen kına rengi kakası ilk cocugumda aynı sekilde hem mama hem memeydi ama onun kakasi sari renkti .acaba mama farkindan kaynaklimi ki
3kedili2bebekli Bulutyldrm prematil mamada yaşamadım ben o rengi sadece anne sutu verirken yaşamıştım bir de alerjileri vardı alerji maması verirken yaşadım bir de çok beslendiği zamanda oluyormus diye okumuştum