aslymom Adetiniz kaç gün sürüyordu doğumdan sonra süre de değişiklik oldu mu ? Olduysa yeniden eski haline geldi mi acaba ?
kubraa006 aslymom doğum yapalı 5 ay oldu ilk 2 ay düzenli regl oldum 3 aydır olmuyorum. Doktorum emzirirken normal önemseme dedi
kuzeyinannesi06 aslymom aa bende böyle bir post açacaktım aslında bebegım tam 7 aylık 7. Ayuna girdiği gün ilk reglimi oldum ama 2 gün sürdü dolu dolu da olmadım az az oldu acaba hep böyle mi sürecek yada birdahaki ay olacak mıyım duzensiz mi gidecek düzenli mi ne zor işler ya 😂
aslymom kubraa006 aa acaba emzirirken sürede de değişiklik olur mu benim normalde 4 gün sürer 4. Gece komple biterdi şimdi 5 gün sürüyor lekelenme 2 gün daha sürüyor hani neredeyse temizlenme 1 hafta oldu
TulayGeriDon aslymom ayyy inşallah. Hele bu ara hiçbir şeye tahammülüm yok. Belki de o yüzden bu sinir gerginlik
BurAybars 3,5 aylık bebeğim emziriyorum . İlk adetimi 4 gün önce oldum ; kanama bile sayılmaz leke şeklindeydi. Emzirdiğimiz sürece düzensiz olabilir .