Umybscn üçüncü ay kontrolünde menenrix yaptırdık beşinci ayın sonunda da ikinci dozu yaptıracağım biz de çok şükür yan etki olmadı ikinci ay aşısında ateş olmadıysa bunda da olmaz demişti doktorumuz olmadı da çok şükür. B tipi olanı yaptırmadık her ikisi de yapılmalı mı bilmiyorum da.