Kızlar selam kolik bir bebeğim var bir sürü mama denedim en son sma comfort 1 çok iyi geldi ama çok sıvı biberondan şakır şakır akıyor tomme biberon vardı daha çevirirken çeşme gibi akıyor boğuluyor kızım avent aldım meme reddi yapıyor gibi lansinoh antikolik değil gaz yapıyor dr brown da tomme gibi çok akıyor diyorlar en son nuk antikolik kaldı acaba o nasıl aranızda kullanan var mı?