İyi akşamlar hanımlar. Eşimin genetik rahatsızlığı varmış. Oğlum doğduktan sonra öğrendik ne yazıkki. Bazen 2. Bebeği düşündüğümüz oluyor ama dr riske atmamak için tüp bebek önermişti. Genetik hastalık sebepli tüp bebek tedavisi olan var mı , süreçle ilgili ufak çaplı bilgi verebilir misiniz?