giray714_ benim içinde 1 hafta çok zordu kalkarken destek aldım hep ama sonrasında evet ağrım oldu ama çok fazla değil ama şuan 3 ay geçti ayakta aşırı durduğumda ve yürüdüğümde sızlama ve ağrım oluyor hala ve hala uyuşuk gerçekten zor yani allah herkese kolaylık versin bebeğimi bile kucakta uzun süre tutamıyorum direk sızlıyor