Dışarısı - lerde bu soğukta çöp konteyneri na üstünde hiç birşeyi olmadan poşete koyup atan insafsizlar donmak üzereyken bulunmus Allah'ım böyle insanlık olur mu nasıl güzel yavrucak çok ağladım görünce çok evlatlarımız ne kadar şanslı bebekler o bir sıfır geriden basliycak yuva ne kadar sağlıklı olabilir ki baksalar baksalar bı annegibi bakabilirler mı gece kalktıklarında biz bile bazen sokraniyoriz ya Allah'ım kalbim ağrıyor