Merhaba hanımlar oğlum 11 aylık gündüzleri emmek istemiyor pek artık emmek istediği zaman da bi iki kere çekiyor sonra bırakıp ağlıyor tekrar ağzına veriyorum yine aynı şekil bırakıp ağlıyor böyle deniyorum çok kez sonra da ısırmaya başlıyor yaklaşık bir aydır böyle sütümüm tadı mo değişti acaba fikriniz var mı çok sıkıntıtıdayım 1 aydır