denizzzz17_ benim kızım da 17 aylık ve neredeyse iki üç gündür hiiç bişey yemiyor , zaten genel olarak iştahsız bir bebek öyle her şeyi yemez ama son zamanlarda hiçç yemiyor çorba içerdi şimdi görünce ağlıyor pankek yerdi şimdi yemiyor . Kilosu zaten hep geriden geliyor çok zor kilo alıyor hatta alamıyor , bende ne yapacağımı şaştım iştahı açılmıyor asla , memeden mi ayırsam diye düşünüyorum