fatmaisgex Kizlar kimine koymuşlar kimine koymamışlar banada koydular gece10da ameliyata girdim çıktım hemen koydular sabah 6da cikardilar o canımı acıttı bide rahime bastirmalari başına gelen varmı merak ettim
SevimliHayaletCasper fatmaisgex ilkinde bastırdılar bende hemşireleri depiklemiştim. Kum torbası koymadılar. Ikincide bastırmadılar kum torbası koydular
Aklimideliricem İlkinde koydular rahime de bastırdılar ikincide koymadılar da bastırmadılarda bende şaşırmıştım boşuna ağrı çektim o kadar ilkinde😂
fatmaisgex Aklimideliricem ay uyuşukluk geçtikçe ağrıyı hissedince cidden kötü ya ama acaba neden koyuyorlar kum torbası çünkü kimine koyuyorlar kimine koymuyorlar
meyraforum Bana da koydular bence koymaları karnına bastırmaktan daha iyi rahim baskıyla yavaş yavaş küçülüyor
fatmaisgex meyraforum bana hem koydular hemde bastirdilar ama bir kere bastirdilar oda kanamam fazlami yoksa azmi diye
dudu0207 fatmaisgex bana kum torbası koymadılar varis corabı giydirmediler ama 2 kere karnıma bastırdılar hayatımın en acı verici kötü anıydı. Hatırlamak bile istemiyorum
SinemDuha fatmaisgex evet hem kum torbası hem bastırdılar çok agırmıstı bebeğimi de yoğun bakıma almışlardı doğumum çok kötü geçmişti 😭