kerel Merhabalar ❤️ geçen kış aldım ama bebeğim minik doğduğu için giydirmek kısmet olmadı yıkayıp kaldırdım sadece etiketini kesmiş bulundum, izmir içi elden teslim edebilirim 1000liraya vericem düşünen olursa ![https://mutluresim.com/images/2024/11/05/1Ds0gB.png]
papatya__ kerel bacım yanlış anlama da geçen kıs almışsın bu sene sadece 300 tl aşağı satıyorsun üç yüz daha verip yenisini almazlar mı sonuç olarak 2. El
esrabulut128 kerel valla bin lira ikinci el kimse bunu almaz bacım, sen fiyatı düşür düşür. Sıfırı var 300 fazlasına 🦮
kerel papatya__ haklısın ama hiç giyilmedi ve stokta da yok bu modeli beğenen biri varsa isteyip sıfırını alamaz yani, yakınımda küçük kış bebeği olsa hediye ederdim ama yok ben de satabilirsem bari oğluma yerine bir şey alırım diye düşündüm
kerel esrabulut128 gönderiyi silemiyorum ama ikinci el uygulamasından sattım bin liraya alan kişi de biliyordu sıfır fiyatını ama tükenmiş hiç giyilmemiş sadece yıkanmış tertemiz mont aldı ayrıca zaten alabilen alsın kimseye zorla bir şey satmaya çalışmadım