Kızlar çocugum 3 buçuk yaşında ve aşırı utangaç 2 yaş itibari ile başladı. Bi ortama girdiğimizde arkama saklanıyor, yüzünü kapatıyor, kafasını iyice eğiyor, parka gittiğimizde çocucuk varsa gitmiyor, soru sorana cevap vermiyor versede kısık ses ve çok kısa cümle ile çocugu böyle olan yardımcı olabilir mi?