Merhabalar oğlum bir hafta önce el ayak ağız hastalığına yakalandı ve o günden beri emmiyor hala da tam olarak geçmiş değil tekrar emer mi bilemiyorum korkuyorum ama her gün sütümü sağıp verdim fakat iki gündür zorla geliyor sütüm ilk günler biberon doluyordu şimdi 60 cc zorluyo iki göğsüm suyumu da aksatmıyorum tüm düzenim aynı ama sağım yapma aralığım biraz uzun ondan olabilir mi tecrübeli anneler yazabilir mi sağım aralığı nasıl ve kaç dk olmalı nelere dikkat ediyosunuz