Bebeğim 19 aylık bir kaç yer araştırdım başlayacağız bu hafta inşallah. Yazın her gün dışarıya çıkarıyordum ama kışın evde çok sıkılır. Yakınımızda hiç bebek çocuk falan da yok en azından orda yaşıtları olur dil gelişimi falan gelişir sosyalleşir diye düşünüyorum haftada 2 gün 2 saatmiş. Size ne gibi artıları eksileri oldu biraz anlatabilir misiniz ?