Rumeysa03 yataktan çok çok memnunum aşırı rahat. Diğer yatağımda her gün sırt agrisi ile kalkardık yatastan almıştık visco yataktı bin pişman olduk aldığımıza , bunda öyle bir şey yok bize çok iyi geldi. Bide Lova yatak hizmetinden de çok memnun kaldık yatak ilk geldi lekeliymiş bir tarafı, taşırken oldu galiba depolarda ben kontrol etmemiştim servis getirdiğinde ,20 gun sonra falan eşimle yatağın diğer tarafını çevirirken gördük ve ben hemen müşteri hizmetlerini aradım görsel istediler attım 15 gün sonra falan yatağın yenisini yetirdiler diğer yatagida aldılar.