inci86 Kızlar ev aldıysanız nasıl aldınız fikir verseniz 🤭🤭😂Briaz saçma gelebilir ama ücret ödeme bakımından soruyorum evler o kadar çok pahalı oldu ki 🥶🥶😫
efelinamoms inci86 ankarada tokiden başkasına çıkan evi devirli aldık tabi 2020 senesinde 115 peşinat ile borcunu ödüyoruz hala kira parası bile değil borcu tek sorun şu anda peşinatını borçdan daha fazla istiyorlar atıyorum evin borcu 500 bin ise 2.500 peşinat istiyorlar rabbim herkese kolaylık versin o zamanlar eşim ile nişanlıydık ev diye tutturduğumda çok kızmıştı bana en son bana yapılan bilezikleri bozdur peşinat yap ben zaten takmam gerek yok demiştim iyiki öyle demişsin diyor ısrar etmeseydin çok zordu kira vs ödememiz diyor
Zeynepefemm inci86 biz 5 yıl önce yarısını peşinat vererek almıştık Kalani da krediyle . Ama şuan imkansız gibi birşey. Öyle ki şuan araba almak bile çok zor . Malesef yapılabilecek pek bişey de yok 🤷🏻♀️
defnevedoruk inci86 bu zamanda artık peşinatsız imkansız bence. ya da iş karşılığı alınırsa o şekilde olur.
inci86 BalBocugum evet öyle yaaa ama öyle bi imkanımız da yok 😏Rabbim inşaAllah bi kapı açar sadece arabamız var şükür buna da 560 bin
inci86 annevebebegiii__ hayal olmaz inşaAllah yaa ben de çalışmak istiyorum ama küçük bebeğim var ve bırakamam anca evden çalışırsam o
a12345678 Bir sure altin yaparak kenara atip pesinat biriktirip 200 300 olunca eminevime girebilirsiniz biz oyle yaptik
a12345678 inci86 evet net hatırlamıyorum 200 300 civarı pesinat 120 de dosya masrafi gibi birsey ve girdik
keremsmom78 Valla 2 memuruz 600 bin kadar altınımız var ama peşinat diye yüzüne bakmıyorlar. Arabayı da vermek istemiyoruz arabasız olmaz yapamayız. Bakalım evler 2,5-3 milyondan başlıyor yaşadığımız ilde. 2 memura kredi bile vermiyor devlet bankaları
Zeynepefemm inci86 tabi kimse istemez ömür boyu kirada durmayı ama şu şartlarda imkansız gercekten ev sahibi olmak. Belki ilerde ailelerinizden miras kalır o şekilde bir eviniz olur