dann ilk doğum yaptığım gece hemşire emsin diye sıktı ayağını uyandı daha uyumadı çok ağladı bende göğsümün üstüne koydum orda uyudu bende oturduğum yerde uyuya kalmışım sabahı öyle ettik. Sonra hiç öyle uyumadı 25 günlük olana kadar aşırı gazlıydı. 25 günden sonra gündüz full kucağımda uyuyodu. Ama gece beşiğe bırakırdım uyanmazdı. Gece çok tehlikeli olabilir. Çok küçük üstüne düşersen Allâh esirgesin. Ben gündüz köşeli koltukta sırtımı ayarlıyodm öyle bi saat falan uyuyodu ama indirdiğim an gözlerini açıyodu. Sonra reflü yastığını ayağma koydum biraz dalınca ayağıma alıp hafif hareketle tekrar dalmasını sağlıyodum. Başta indirince öyle de hemen uyandı sonra gazını alıp ayağıma koymaya başladım öyle uyuyodu indirince 10 dakika içinde uyanıyodu indirmezsem yarım saat falan uyuyodu bu şekilde 2 aya geldi sonra kucağımda geZdirip dalınca yatağa koydum. Ben bıraktıkça o uyandı ben yine yaptım biraz alıştı derken memlekete gittim orda mecbur ayağımda salladım. Döndük atak zamanı başladı şimdi ayağımda zor uyutuyorum reflü yatağında olduğı yere bırakıyorum yarım saat uyuyup kalkıyor. 4 aylık olacak uyku düzeni adına bişe yok. Eğitim alcam. Yani çok çabuk her harekete alışıyorlar.
Kucakta uyumaya alışıyor evet çokta zor ama kendi adıma pişman değilim öyle uyuttuğum için. Çünkü o kadar küçüktü ki o küçük hallerine bi daha dönemicez.