Merhabalar buraya girmeye bile fırsatım olmuyor sorularim böyle birikti 🤦🏻♀️ kızım 8 aylık o kadar mız mız ki anlatamam daha once böyle değildi. Alt disler cikti ustler kismen çıktı ara ara tetagil veriyorum ama fayda etmiyor cogu zaman hiç yanindan ayrılmami istemiyor ama yanındayken de mız mız surunerek emekliyor ve duvar koltuk ne bulduysa kalkmaya çalışıyor düşüyor kafasını vuruyor elim kolum koruma gibi tum gün etrafında geziyorum. Gündüz uykulari yok en az yarim saat aglaya aglaya ayaklarimda sallıyorum oda 15-20 dk uyuyor. Çok yoruldum bu normal mi ya? Geçiyor mu bu dönem? Bu arada sallamadan uyutmaya nasil alistirabilirim? Eskiden yatagina koyardim uyurdu kendi, kalkmaya basladigindan beri ne kadar uykusu olursa olsun yatagina koydugum an parmakliklara tutunup dikiliyor 🤦🏻♀️