Merhaba kızım 17 aylık tuvalet eğitimi vermek istiyorum şu bezi atmak istiyorum artık sizce erken mi bu aylarda bırakanlar oldu mu? Sormamın sebebi ise kızım kakasını yaparken beze yapmaktan korkuyor eliyle çıkartıyor o yüzden bıktım artık böyle uğraşmaktan