Aselminam 75le doğuma girdim, 10 kg almıştım hamileyken ve hamileyken ekmek hamurişi filan uzak durmuştum.Canım çok şsterse çayı açık ve şekersiz içmiştim,çikolata bile çok yüklenmemiştim.
Doğumdan çıktım 70kg idim.
Bebeğim 15 günlükken 65kiloya tekrar düştüğümü gördüm. Üstelik çayı şekerli içiyorum, her öğünde 1 dilim ekmek de yiyorum.Bebek ziyaretleri sırasında yediğim hamur işinin tatlının haddi hesabı yok.
Şuan bebeğim 20 günlük oldu, yarı kırkını yaptık ve 63 kiloya düşmüşüm.