Ebruaydiin merhaba aynı ilacı bana da verdi doktor ben emziriyorum emzirdigim için 10 mg yazdı ama bebeğe geçebilir dedi 1 ay oldu doğum yapalı bebeğim normal de uyuyan bi bebek uyku vs yapabilir dedi bebekte vicdan yapıp icemiyorum bebeği etkilemesin diye siz emziriyor musunuz acaba