Kızlar beni 28 senelik kıvırcık kabarık saçlarımla barıştıran bir yöntemden bahsetmeye geldim. Bunu yaptığımdan beri saçlarım yumuşak parlak ve en önemlisi kabarmıyor 🫶🫶
Tamamen tecrübemi paylaşmak için yazıyorum bilirkişi ya da uzman değilim lütfen siz de araştırıp yapın aklınıza yatarsa. Ben sirkenin saça herhangi bir zararına denk gelmedim siz de araştırıp yaparsanız daha iyi olur🙏
Duşta kullandığımız saç kremini ve bire bir oranda beyaz sirkeyi karıştırıyoruz. Sonra üç gün güneş görmeyecek bir yerde bekletiyoruz. Ve hazır.
Duşta en son saçımıza normal saç kremi sürer gibi bu karışımı sürüp suyla durulayıp çıkıyoruz.
Haftada iki yeterli.
İçinde sirke olduğu için isterseniz diplerine değdirmeyebilirsiniz. Hassasiyetiniz var mı bunu kontrol edin mutlaka. Ben herhangi bir sorun yaşamadım. Ve saçlarım ilk defa bu kadar güzel oldu. 😍