Senemasilberen Öncelikle geçmiş olsun.Oğlum 2 yaşındayken düştü ve dişi sallanmaya başladı,bi de kanayınca apar topar doktor bulduk hemen.Film çektiler diş kırılmış dediler.Sonra araştırdık,iyi bir pedodontist bulduk.Kırık ama kaynama olasılığı bu yaşlarda yüksek dedı,takibe aldı.Olay olalı 6 ay oldu.Çok şükür dişimiz kaynadı 😌🙏