SetenayCo oykumMom Ben sepet beşiğe çok hevesleniyordum, aslında çok kısa süre kullanılıyor ama çok hoşuma gidiyor onlar ya🥰 Şimdi parmaklıkları çıkarıp yatağını büyüttük, tek parça bir korkuluk taktık, güvenle uyuyor.
oykumMom SetenayCo bende anne yanı beşik alayım dedim sonra vazgeçtim boşuna masraf dedim direk beşiği odaya koydum
Deletedmom_206 Esoz1110 Şuan 3 yaşında geceleri kalkmıyor. O aylarda kalkıyordu. Odasına git gel yaptım
Mnli Esoz1110 Oğlumun bu model kıza da şöyle bişeyler hayal ediyorum bakalım daha park yatakta yanımızda
Esoz1110 -Lina- Benimkinin de odamızda beşiği var 2 yaşında geceleri sık kalkıyor dediğiniz gibi başka odada da duyamam belki diye korkuyorum ama gündüz gidip gelip belki alışır odasına diye oda yapasım varda 1-2 ay içinde
-Lina- Esoz1110 sık uyanıyorsa biraz zor gibi 🌸 benim bebeğimde çok sık uyanır. Bir de hastaysa tamam 10 dakika da bir uyanır. Oda yaptım ama daha hiç orada uyutmadım. Uyutmayı planlarsam da yatak kenarları alırım sanırım
Esoz1110 Balbeby Bazen güzel modeller çıkıyor karşımada nasıl kullanışlı olurmu bilmediğimden bir post açayım dedim 😊
Esoz1110 Merdumgirize Ne güzel bende yapmayı düşünüyorumda beyazı çok seviyorum mobilyada biraz fikir alayım dedim😊
Esoz1110 ilosasell Keşke bende zamanında öyle alsaymısım beşik aldım aslında küçükte değil beşik ama boşuna aldım sanki
tubidir Esoz1110 ay beşik almıştım canım bende sattım onu sonra. Yerine hemen montesseri aldım öyle yapabilirsin
Esoz1110 Ayzvedrya2 Çilekte mobilyalara cok önceden bakmıştım bulunduğum yerde yok ama çok hoşuma gitmişti bende oda yapmak istiyorum da birkaç ay içinde bir arastırayım dedim😊
petitonunannesii Bende yatağını Montessori aldım ama hala kendisine dolap almadım sifonyer şuanlık kıyafetleri için yeterli oluyor.Odasını çok olmadı ayıralı 1 ay felan oldu oğlum şuan 34 aylık Bazen sabaha kadar yatıyor bazende gece yanımıza geliyor.Suanlik kasmıyorum zamanla yanımıza gelmeyecektir.
ornitorenkperi petitonunannesii bende montessori almayı düşünüyorum ama rahat mı sizce 17 aylık kızım kullanışlı mı 11-12 yaşında da kullanabilir mi
Frostyson petitonunannesii Bende bu modelden almayı çok istiyordum , depremden dolayı korkuyorum yoksa çok hoş güle güle kullanım ☺️