1 yaşındaki kızım bir anda emmeyi bıraktı her fırsatta teklif ediyorum ama oyuna çevirip emmiyor uykulu durumdada teklif ediyorum ama asla emmiyor. Doğduğundan beri hiç bir mamayı içmedi zaten içiremedik yani mamada veremem. Ek gıda ile devam edeceğiz anladığım kadarıyla. Böyle durumda olan varsa tecrübelerini bizimle paylaşabilir mi?