Kızım tam 30 aylık ve bir haftadır sebepsiz ve uzun süreli ağlamalar başladı. Normalde hemen ikna olan çocuk inatlaşıyor ağlıyor ve susmuyor . Böyle alışkın değilim yaramaz ve ağlar mi çocuk değil çünkü , Her şeye tahammül ediyorum ama ağlamaya tahammülüm yok, bir haftadır bağırıp çağırıyorum. Yalnız mıyım ?