Kızlar bebeğim 1 yaşında bi sıkıntımız yok çok şükür algısı,gelişimi gayet iyi ilerliyor ama gece 1 defa mama veriyorum tutup kendisi içmiyor suluğuna su koyuyorum günlük olarak susadığı zaman suluğu getirip bana veriyor ona içirmem için veya yanıma gelip mama diyip suyu gösteriyor kendisi tutup içmiyor bazen çok nadirde olsa suyunu içiyo kendisi ama anlam vermedim niye içmiyo başına gelen var mı