Dalpa 25 aylık. Çılgınlar gibi kes yapıştır yapıyor 😅 yapıştırmıyor da hatta. Sürekli kesiyor kağıtları 🥲 kız çocuk benimki. Şu ara çay partilerine, oyun hamurundan yemek yapmalara vs başladık. Bebeklerini uyutuyor falan. Evcilik modu açıldı yani 1 haftadır. Yani şu ara çoğunlukla kes yapıştır, evcilik ve kitap 3 lüsü arasında gidip geliyoruz. Aralarda diğer oyuncaklar ile kısa kısa ilgileniyor kendince 🤷🏻♀️