Lukababy 42 günlük bebeğim 2-3 gündür büyük tuvaletini yapmıyor bugün çok az leke gibi yaptı o kadar normal mi ??
buseaybey Gayet normal bence benim bebişimde öyleydi ilk doğduğunda çok yapardı sonra yapmamaya başladı doktora sorduğumda da 10 güne kadar yapmamasını normal karşılıyoruz demişti tabi sadece anne sütü alıyorsa bizimki 4 günde 1 yapıyordu