Meri-Mel Çocuklariniz bu ayda ve yaşta ,hayır denilince dinliyor mu ya da yabancı birinin yanına çok rahat gidiyor mu ( çocuklu ) ve delirmiş dana gibi her ortamda kuduruyor mu bugün hastanede milyon kez rezil olduk da.,🤭🥴
defnemiraybebek Meri-Mel 2 yaşa az kaldı ama hayır asla anlamıyor işine gelmiyor Yabancıya asla gitmez başka çocuklu kişilerin yanına da bi gider sonra yanıma gelir pek onlarla da arası yok 😂
-SweetPanda- Meri-Mel 2 yaş olmamıza tam tamına 2 ay kaldı ve kızım sağolsun bi iki ay öncesinden başladı 2 yaş sendromuna. Hayır diyince deli gibi ağlar kucağımda bile durmaz. Geçen yatırdım yatırdıktan 2 buçuk saat sonra ağlayarak uyandı ve yürümek istedi saat bu arada gece 2-3, zor sakinleştirdim yatırmaya çalıştım uyumadı etmedi ayağımda salladım kucağımda pışpışladım olmadı en sonda yatağına yatırdım ve bekledim uyusun diye ve uyumadı zor bir geceydi. Günde zibilyon kere çorabı giydiririm ve başka çocuklara sadece güler yanına gidemez çünkü biryere gidince bebek arabasında oluyor (evet hala bebek arabasını kullanıyorum çünkü dışarda elimi tutmak istemiyo bende korkuyorum) Gün boyu ağlıyo neye ağlıyo inan bende bilmiyorum🥹 Allahım yardımcımız olsun inşaAllaah🤍
Syds 22 aylık hayirdan anlıyor genellikle inatlaşıyor. Yabancıların yanına gidiyor yakınlık kuruyor 🤧 çok haraketli sürekli koşuyor. Yeni tanıdığım herkes Allah yardımcın olsun diyoe falan 😂