Hanımlar normal doğum yapalı 7ay oldu ve göbeğim kaldı 52kilodan 80kiloyla doğum yaptım şuanda kilom 63 falan doğumda kaynanam yanımdaydı kaynımın evi yandığı için gelmişti ve o ara bana korse kullan falan diyede uyarmamıştı bende bilmiyordum zaten bi cümbüştü ortalık şuan ne yaparsam gider baldırlarımda büyüdü hiçbişeye sığamıyorum ya