Kizlar bebegim 41gunluk oldu. Gece uykusu cok guzel ama gunduz maalesef uykuya direniyor. Alti temiz, karni tok vs katiyen yataginda agzinda emzik kendi kendine durmuyo🤦🏻♀️Arkadasim benimkini koyardim emzigiyle saatlerce dururdu dedi🙄uyaninkken hep aglama modunda kucakta da illa evi turlayacagiz sabit durunca da agliyo. Ama oyle derdi var gibi degil yani yalandan agladigi bariz belli derdi olsa zaten hic susmaz diye dusunuyorum.
Bir diğer sorun meme olayi. Her istediginde emzir dendigi icin oyle yaptim ama simdi de hep memede durmak istiyo misal uykusu gelince vs de. Hastane isim oluyo 1 saat babaannesine birakayim diyorum yemin ederim ya kadin susturamazsa ya meme diye diretirse diye dusunmekten disari ciktigim 10 dakika bile zehir oluyo😞 Bu hep boyle mi olacak? Ben ise basladigimda bu meme olayini ne yapacagim mesela aklımda deli sorular🥺ne zaman etrafla ilgilenip oyalanmaya basliyo bu bebeler Allah rizasi icin soyleyin. Surekli ben ise baslayinca yavrumu nasil oyalayip susturacaklar diye dusunup agliyorum 4aylikken ise baslamam gerekiyor. Lutfen ise baslama vs onerisinde bulunmayin zaten imkan olsa deli miyim doneyim ozel sektor acimasizligi😞
bu surec mi boyle yoksa benim mi yanlisim var?uyanikken nasil oyalayabilirim mesela🙄