Artık çok yoruldum lütfen bana bir akıl verin. Biz emmeyi bıraktık bugün dördüncü gün. Kızım 16 aylık. Emmeye hiç yeltenmiyor istemiyor da. Ama daha öncesinde emerek uyuduğu için uykusu gelince kriz yaşıyoruz. Sakinleşince kucağımda ileri geri uyutuyorum ama sakinleşene kadar çok hırçınlaşıyor çok zorlanıyorum. Nasıl ilerlemeliyim ne yapmam lazım ? Lütfen bana yardımcı olun.