winchestera gerçekten seneler sonra bir bebek çok güzel ama tam derler ya rahata kavuşuyorsun hop yine aynı şeyler keşke bu kadar ara açmasaydım diye düşünmüyor değilim 😅 ama tam her şey geçti şimdi bebeğimde yeniden yaşayınca kendimi kötü hissettim. Sağlıklı olsun da gerisi önemli değil ama iki çocuk da çok başka korkutmayın kendinizi bu süreçler normal ama zamanla geçiyor ve bir bakmışsınız en güzel dostlarınız arkadaşlarınız kendiniz doğurduğunuz evlatlarınız oluyor iyi ki varlar 🥰🥰🦋❤️