Kızım 4yaşında benim yanımdan hiç bir şekilde ayrılmıyor babasıyla bile tek kalmıyor Dr gidiyoruz eşim yanımda geldi kızımla dursun diye kızım benimle beraber odaya girdi anneme geliyoruz çöp atmaya cikiyorum kıyameti kopartiyor ağlıyor tuvalete bile giderken geliyor yanıma bu durumu yaşayan varmı psikolaga falan gidilmesi gerekir mi