aslananne27 yani bilemiyorum benim eşim böyle büyümüş hatta daha daha fazlasını yiyerek ne erken ergenliğe girmiş ne de şeker hastası ki her gün bile vermiyorum günde 1 tatlı kaşığınn içindeki bal ve tahinden de bir seu olacağını sanmıyorum ki bizler bunların kaç katı fazlasını yiyerek büyüdük inşallah o dediğiniz hastalıklari görmeyiz ömrümüz boyunca aşırı aşırı vermedikçe bu tarz besinlerin zararı olacağını düşünmüyorum ki aşırı da vermiyorum zaten 🥰