Oğlum çok iştahsız bir çocuktu 3 yaş 4 aylık şu an aylardır 14.5 kiloydu bir ara 15 kilo olmuştu ama yaz ayı boyunca yemek yemedi sıcaktan 14.5 Lara kadar düştü burda atom ile alakalı bir kaç post görmüştüm çok faydasını gören varmış biz de başlayalı 17 gün oluyor her gün 2 tatlı kaşığı vermeye çalıştım bazı günler sadece bir tatlı kaşığı yedi bir kaç günde hic yemedi ve gözle görülür bir şekilde iştahı arttı oğlumun ve şu anda 15.150 Gr olmuş yani 17 günde 650 Gr almış 1 senede alamadığı kiloyu 17 günde almış çok mutluyum yapın yedirin valla 😁🥰