zeniamom Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak inşallah yaklaşık 2 haftadır 2-3 günde bir büyük tuvaletini yapıyor önceden günde 2-3 kere yapardı ama şimdi ıkına ıkına yapamıyor bacaklarıyla masaj yaparak ben yardımcı oluyorum az da olsa zar zor öyle yapıyor bunun nedeni nedir sizin de başınıza böyle bir şey geldi mi beni bilgilendirebilirmisiniz ilk bebişim
ogretmenanne2024 zeniamom sadece anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar yapmaması normal benim bebeğimde 3 4 günde bir yapıyor
Bisse zeniamom piyanolu oyun halısı oğlumun karın ağrılarına gaz sancılarına iyi geldi imkanınız varsa deneyebilirsiniz. Ona bırakır bırakmaz hareketlenip gaz çıkarıp kakasını yapıyor.
zeniamom ogretmenanne2024 sadece anne sütü alıyor hem gazlı bir bebek gaz çıkartıyor masajla ama kakasını yapamıyor
Bisse zeniamom benim oğlumda öyle ama dr bu kabızlık belirtisi değil kaslarını kullanmayı bilmediğinden böyle yapıyor dedi
ogretmenanne2024 zeniamom eğer kakasını yaptığında katı değilse kabız değildir sadece kaslarini kullanamıyorlar onun için zor oluyor benim bebeğimde yaparken zorlanıyor
eda54 Bisse 3 aylığız bizim de kaka sorunumuzvar 8-9 gün oldu yapmıyor işe yarıyorsa piyanolu oyun halısı alırım
dilaraeylem Bisse gazdan solayı olabilir o zaman :) benim bebeğimde 3 aylık ilk zamanlarda çok zorlandı kıpkırmızı oluyordu sürekli masajla sıcak tutarak yaptırmaya çalışıyorduk. Gazını çıkarırkende çok zorlanıyordu. Doktorumuz bi probiyotik verdi bi o iyi geldi danışın dilerseniz.
Bisse dilaraeylem biz o sorunu atlattık ama onu da denemiştim biogaia damlayı diyorsunuz sanırım. Belirli aralıklarla bacak egzersizleri, ayakları sıcak tutma (kendiminde öyle) ve karın masajıyla atlatmıştık. Şimdi 2 buçuk aylık olduk günde bi kaç saat oyun halısına bırakıyorum hem eğleniyor hem gaz sancılarına iyi geldi. Tavsiyeniz için teşekkür ederim yine de🤍
akdemrfdn Kaka katıysa kabızdır ama cıvıksa seyrek kaka yapıyor bebeğiniz. Bebeğim 2.5 aylık, doktorumuz kabız değil sadece seyrek kaka yapıyor dedi, yani 5-6 günde bir.
zeniamom akdemrfdn baya cıvık kaka yapıyor benim endişelendiğinde ilk başlarda günde 4-5 ker kaka yapıp şimdi 3-4 günde bire düşmeseydi teşekkür ederim 🥰
iki_prensesannesi zeniamom bebeğe kabız diyebilmek için 10 gün kaka yapmıyor olması gerekiyor . 2 aylık 2-3 günde kaka yapmasi normal annesi endişe etmeyin hatta anne sütü alıyorsa haftada 1 yapması da normaldir günde 5-6 kez kaka yapıyor olması da normaldir . Endişe etmeyin kaslarını yeni yeni düzene giriyor bol bol hareketlendikce düzelir
Bisse eda54 nasıl yetişkinlerde kabızlık vs olunca yürüyüş öneriyorlarsa bebeklerde de bacakları hareket ettirecek aktiviteler öneriyorlar ben faydasını gördüm umarım sizde görürsünüz.