limonata_ 2 aylık bebem geniz akıntıdı var burnu tıkalı değil ne önerirsiniz? Otribebe ile çeksem işe yararmı
zeniamom limonata_ benim bebeğimde de 2 aylıkken grip oldu gribi geçtiği halde geniz akıntısı kaldı oda yaklaşık 2 hafta kadar sürdü sonra geçti otribebeyle her gün çekin burnu tıkalı değil gibi gözüküyor ama arkasında oluyor çektikçe geldiğini göreceksiniz
defnebak limonata_ doktor bize zaditen verdi geniz akıntısını kurutuyormuş ama 1 yaşında benim bebeğim 2 aylığa kullanılır mı bilmiyorum doktora getir canım öyle çekmeyle vs çok bir şey olmuyor benimkindede şuan geniz akıntısı var gece çok öksürüyor
Nurburakbyk limonata_ ayy şuan benim bebeğim de aynı bir an önce iyileşirler inşallah bazen oksurunce tıkanır gibi oluyor 😔
limonata_ Nurburakbyk evet yarın doktora götürecegim öksürük hapsırık yok ama gez akıntısı cok düzgün nefes alamıyor. Sarıya döndü sümük rengi Size ne dedi doktor?
Nurburakbyk limonata_ akciğer röntgeni çekti baktı vs bişey yok sadece geniz akıntısı var dedi burnunu aç serumla dedi ama burnu da hep açık halada geçmedi geniz akintisi🤷🏻♀️
Nurburakbyk limonata_ dün yine götürdüm bende sadece sürekli burnunu aç ciğerleri falan temiz dedi bizedd
Nurburakbyk limonata_ hiç bilmiyorum sadece geniz akıntısı var başka bişey yok ama bikac gundur geçti şükür