Bebeğm 1.5 yaşında ek gıdaya geçtiğimizden beri sürekli kabızlık problemi yaşıyorum ne yapsam kalıcı çözüm değil , bir eczacı enterogerminakids önerdi ve günde 2-3 defa verebilirsiniz dedi 6 ay düzenli kullanımda faydasını görürürsünüz dedi ? Sizce 2-3 flakon verilir mi
Biligisi olan ?